پیش بینی قیمت آهن آلات
نوشته شده توسط : آهن پرایس

روز گذشته شاهد افزایش قیمت قوطی و پروفیل بودیم که به دنبال انتظار می رفت تا شاهد افزایش قیمت ورق سیاه نیز باشیم، با این وجود تنها ورق های سیاه 2 میل قزاق دچار 50 تومان افزایش قیمت و ورق سیاه فولاد مبارکه در انبار تهران دچار 10 تومان افزایش شد. همچنین گفتنی است که کارخانه های تولید  کننده پروفیل قیمت های اعلامی خود را با 50 الی 70 تومان افزایش اعلام کردند. نکته جالبی که در این زمینه وجود دارد پیش بینی قیمت آهن آلات می باشد. زیرا با در نظر گرفتن اینکه به مدت یکماه شاهد روند نزولی یا ثبات قیمت ها بودیم، و از طرفی هم قوطی و پروفیل با افزایش قیمت چشم گیری در اول صبح روز گذشته همراه شدند، انتظار می رفت تا شاید بازار آهن تکانی خورده و در ادامه ی روز شاهد افزایش قیمت سایر آهن آلات از جمله میلگرد و تیرآهن ، نبشی و ناودانی و لوله باشیم.

اما برخلاف انچه که تصور میشد در روز گذشته تنها پروفیل ها افزایش قیمت داشتند. قیمت میلگرد ها با 10 الی 20 تومان کاهش به خرید و فروش رسید. البته لازم به ذکر است که میلگرد ابهر با 60 تومان کاهش و میلگرد آریان فولاد با 40 تومان کاهش به ثبت رسید. گفتنی است که قیمت میلگرد های آجدار با میلگرد های ساده با هم به کاهش رسید. زیرا قیمت میلگرد ساده نیز با 40 الی 50 تومان کاهش به معامله رسید. قیمت تیرآهن نیز ثابت بود. تمامی قیمت های تیرآهن متفرقه در انبار تهران ثابت بود و تنها تیرآهن ذوب آهن 2 الی 4 هزار تومان در بعضی از مقاطع کاهش قیمت داشت.پیش بینی می شود به زودی شاهد افزایش قیمت تیرآهن در بازار باشیم زیرا روند قیمت تیراهن ها در 1 ماه اخیر کاملا نزولی بوده؛ اما در چند روز گذشته شاهد ثبات قیمت ها در بازار هستیم که این موضوع می تواند یک هشدار جدی برای شروع افزایش قیمت تیرآهن ها باشد.

کارخانه های تولید کننده نبشی نیز در روز گذشته قیمت های خود را با 50 الی 70 تومان کاهش اعلام کردند. لازم به ذکر است که در طول هفته ی جاری بیشتر شاهد ثبات قیمت ها در نبشی بودیم اما دیروز نبشی ها نیز با کاهش قیمت چشم گیری به معامله رسید. قیمت ناودانی ایرانی مانند نبشی ها با افت قیمت 50 تومانی همراه شد و ناودانی های اروپایی نیز قیمت های ثابت خود را همچنان حفظ کردند. 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: